abit BH6 dziwny problem z pamiecia

Autor: MarcinF (marfi_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 16:50:10 MET DST

mam aktualnie 256 MB i chcialbym dodac jeszcze 128,
poczatkowo probowalem jedna 128 i jedna 256 tak by miec razem 384,
programy do testowania wywalaly bledy, pamieci byly tego samego
producenta,
pomyslalem ze plyta ma jednak problem z modulami 256 (choc nie powinna
bo to rev 1.1 i teoretycznie powinna obsluzyc 3x256)

teraz sprobowalem obsadzic ja 3 modulami po 128 MB rowniez tego samego
producenta i problem jest ten sam, jedyne czym roznia sie moduly to
to ze jeden jest dwustronny a pozostale 2 jednostronne (ale wszystkie
maja
po 8 kosci x 16 MB)

i teraz nie wiem czy powinienem sprobowac wymienic ten jeden modul na
jednostronny czy po prostu plyta jest uwalona w taki dziwny sposob
ze nie chce dzialac poprawnie z 384 MB (sloty dimm wygladaja na dobre
bo z dwoma modulami robilem zamiany miejscami i nie bylo problemu)

moze ktos mial podobny problem albo moze cos podpowiedziec, bede
wdzieczny
za wszelkie sugestie