Re: [lekko NTG] SB Live! Value i WinXP

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 16:50:00 MET DST

> Wielkie dzięki, sprawdzę to. Jak narazie napisalem do
> Creative Polska ze złudną nadzieją, że oni mi pomogą ;)

Kiedyś, dawno temu, miałem podobny problem - przepadła (ukradli) płytka od
AWE64. Stery dostępne na stronce nie miały części oprogramowania.
Postanowiłem zadzwonić do pomocy technicznej (która jak się okazało
siedziała w Irlandii). Wszystko pięknie, podałem swój adres, że przyślą mi
płytkę, i.. czekam do dziś [może zadzwonić jeszcze raz? ;-)].