Re: athlon 2.0

Autor: axell (axell_at_wywalTo.op.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 09:41:51 MET DST

> ok ,
> z tego co zaslyszalem od kolegi podnosisz magistrale obnizasz mnoznik i
> jest Ok ,
> malo procesorow idzie na tak wysrubowanych parametrach a dodatkowo
> chlodzenie -
> to musi byc naprawde wydajne max stres ~50' C (czy to sie oplaca)

Dlaczego w strsie musii być max ~50C.
Są gdzieś oficjalne dane maksymalnych zalecanych temperatur?
Ja mam 10x200 czyli obniżony mnożnik, 10,5 x 200 w też chodzi
ale po 2 minutach w streise temperatura doszła do 68C więc test
zakończyłem. Niestety przy 10,5 nie mogłem już sobie pozwolić
na obniżenie napięcia procesora.
Testowane prime95 - test procesora.

pozdrawiam
axell