tuner TV i slaby syganl?

Autor: Marek Kozłowski (kozlowsm_at_NOSPAM.mini.pw.edu.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 14:55:50 MET DST

:-)
Kupilem Aver 303 Studio. Na kilku niskich kanalach m.in. TVP2 i TVP3,
oraz TV4 mam na calym ekranie wyrazne drobniutkie paski biegnace w
kierunku NE-SW. Mam dwa gniazdka kablowki - na obu kablach i na obu
gniazdkach telewizor odbiera wspomniane kanaly OK. Podejrzewam, ze na
sutek istnienia rozgleziacza kablowki sygnal jest slaby - telewizor
koryguje, a tuner nie potrafi :( Czy takie zaklocenia moga byc wynikiem
slabego sygnalu? Co proponujecie:
- reklamowac w Asterze?
- moze sa jakies uklady dokladane na wejsciu do karty, ktore koryguja
sygnal? Jakie?
- moze wystarczy wynienic rozgaleziacz sygnalu? Na jaki?
- moze jakis soft potrafi sobei z tym poradzic? Jaki?
- a moze jest winna karta?
Uzdrawiam,
MArek