Re: Smarowanie..

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 01:04:22 MET DST

Proces "Maciej Mcj Suliński" <emcejotek_at_gazeta.pl> zwrócił błąd:

> I to zacytuje mu przed jego smiercia :)

Podoba mi sie takie krwiozercze podejscie! Co prawda pasta, ktorej ja
uzywalem zawiera niby srebro (ArcticSilver 5), ale nie za bardzo
przewodzi...(*) Tym niemniej w oficjalnej instrukcji uzytkowania jest
napisane, ze nadmiar moze szkodzic (zbiera sie na niej ladunek), poza tym
jak koledzy napisali przewodzi cieplo lepiej niz powietrze, ale przeciez
gorzej (i to sporo) niz metal. Naklada jej sie minimalna ilosc.

BTW czy bedziesz robil zdjecia z egzekucji? Jakby co to podrzuc linka,
dzieki!

(*)Mozesz posmarowac palce kolegi pasta i kazac wetknac mu jakies gwozdzie
do gniazdka. Jak go kopnie, to jego pasta jednak przewodzi i lepiej, zeby
jej nie naduzywal tez z tego powodu.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze