Re: Soltek 75FRN2RL-Soktek HM nie pokazuje temp ABSII

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 00:53:38 MET DST

Proces "Peri" <peri12345WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Mam Solteka 75FRN2L. Uruchamiam wymieniona aplikacje i nie pokazuje mi
> temperatury ABSII. Podczas gdy na screenach z instrukcji jest taka temperatura.
> W helpie programu tez jest opisana. Pod MBM5 widze dodatkowa temperature, ktora
> jest napewno ta temperatura, bo podczas pracy jest ona ok 10C wieksza. Mial
> ktos taki przypadek? Zeby oprogramowanie od plyty pokazywalo mniej niz "obce
> oprogramowanie".

Nie przejmuj sie, te skriny pewnie FotoSzopem zrobili. Wybierz inny
programik, np. AIDA32, HDTemp, SpeedFan. One pokazuja nawet za duzo. ;)
A jesli naprawde chcesz uzywac soltekowskiego HM, to sciagnij wersje 2.05.
W odroznieniu od tego na zdjeciu w manualu (niby 2.04) pokazuje jeszcze
wlasnie ABS II i napiecie -5V. Nie wiadomo czemu obie wersje nie pokazuja
DIMM Voltage.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze