Re: zasilacz

Autor: squirs (squirs_at_wytnijtogo2.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 16:35:08 MET DST

> Ja proponuje alternatywe... ModeCom model 350 W, nie pamietam,
> oznaczenia ale kosztuje w granicach 120-130 zl :) podobno jest ok.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi ,
zasilacz nie dla mnie tylko dla kolegi , i napewno nie będzie skłonny wydać
na zasilacz kilkaset złotych. Pytanie dotyczyło konkretnych wspomnianych
modeli bo takie miał możliwość sobie wybrać. Ostatecznie wygrał Feel ;-)
Nie wiem czy to będzie "strzał w głowę czy w serce" ;-)

Swoją drogą ja jadę na Codegenie i sprzęt ciągnie półtora roku (AXP2000+,512
MB RAM ,2xBarracuda 7200.7 40GB,Radeon 9000, DVD-ROM, CD-RW) ;-) Szczęściarz
? Poprzedni komputer jaki miałem przez kilka lat też jechał na Codegenie;-)
Mój syn ma drugiego kompa z zasilaczem ModeComa(AXP1.7 ,512 MB RAM
,GF4,DVD,WD80GB) i nie widać różnicy w stabilności napięć między nimi...
Obydwa nie mają żadnych problemów ze zwiechami itp.
Dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi

--
Pozdrawiam