Re: problem z grafika POMOCY !! gf 4

Autor: v3paR (support_at_microsoft.com)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 12:02:25 MET DST

> Mam ogromny problem z karta graficzna - pisalem juz o tym na grupie ale
nikt
> nie potrafil mi pomoc. Teraz zebralem troche wiecej inforamcji wiec moze
ktos
> doswiadczony bedzie w stanie mnie wybawic od problemow z karta graficzna.

nie widzialem poprzedniego posta ale czy aby poprzedni wlasiciel nie
probowal
przetaktowac karty i nie uszkodzil jej? bo to tak wyglada.

sprobuj zmniejszyc jej taktowanie i potestuj bo moze byc tez tak ze ktos
wgral bios z przetaktowanymi ustawieniami

sorki jesli takie sugestie juz ktos wczesniej proponowal
pozdrawiam