problem z grafika POMOCY !! gf 4

Autor: LuLuS (aadriann_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 16:27:41 MET DST

Witam

Mam ogromny problem z karta graficzna - pisalem juz o tym na grupie ale nikt
nie potrafil mi pomoc. Teraz zebralem troche wiecej inforamcji wiec moze ktos
doswiadczony bedzie w stanie mnie wybawic od problemow z karta graficzna.

Wymienilem sobie karte graficzna na : GEFORCE 4 440MX 64 MB DDRAM 128 BIT
I zaczęły się problemy.
1. po zainstalowaniu sterow system pracowal OK i nadal w sumie tak jest.
2. Test 3D Mark przechodzil bez problemow - OK
3. Praktycznie każda gra wlacza sie do menu lecz gdy juz zaladuje gre to albo
odrazu sie zawiesza albo po chwili ( wyskakuja dziwne paski, kolory, )
nastepuje samoistny reset lub musze to zrobic recznie

Jak zasugerowali mi grupowicze wsadzilem karte do innego kompa : ( win 98,
codegen 300 W )
1. Podobnie jak umnie windows dzialal OK.
2. Gry - W sumie to jedne chodzily a drugie zachowywaly sie tak jak u mnie )

Wsadzilem karte do 3 komputera :( win XP )
1. win sie wlaczyl- OK
2. 3D MArk zwiesza sie praktycznie po rozpoczeciu testu - reczny reset kompa
3. Przy wlaczaniu gier odrazu konieczny reset bo sie zawiesil

Instalowalem u siebie rozne sterwoniki, orginalne i sciagniete z netu, mialem
directax 8,1 i 9,0 , przinstalowalem system. Karcie jest wentylator
sprawdzilem czy dziala posmarowalem specjalna pasta, scaignalem z netu
najnowsze 4in1 dla via bo mam ecs L7VTA, szukałem w archiuwum i nic nie
znalazlem. Aha

Juz nie wiem co mam robic. Karte kupilem uzywana i nie moge jej zwrocic. A
problem napewno jest z karta bo przed zmiana wszystko chodzilo jak zloto :)

Moj sprzet :
Athlon 900
zasilacz codegen 300 W
256 ddram
ecs L7VTA

CZEKAM NA JAKIEKOLWIEK WSKAZOWKI.
BYC MZOE POPROSTU KARTA JEST USZKODZONA ????
A MZOE TRZEBA GDZIES COS USTAWIC BADZ ZAINSTALWOAC ??

Z GORY THX POZDR

ADRIAN