Re: Co mogło być przyczyną takiego zachowania peceta?

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 11:19:50 MET DST

Użytkownik "Radziulas" <radziulas_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> (...) W końcu po
> godzinie prób nagle zobaczył wszystkie napędy i zaczął pracować tak - jak
> pracował u mnie? Czy zaszkodził mu transport - 16 km w samochodzi na
> siedzeniu?

Komputer ( jak i każde urządzenie elektroniczne) po wniesieniu z zewnątrz do
domu,
powinien ok. 1 godz. stać w pomieszczeniu aby się "zaaklimatyzować"
czyli aby odparowała woda, która mogła skroplić się na metalowych częściach
PC-ta
np. na radiatorach, nóżkach scalaków, płycie głównej etc....
Jest to zjawisko podobne do tego jakie występuje np. na okularach kiedy
"parują".

Woda jako przewodnik, zakłóca działanie elektroniki, a w niesprzyjających
warunkach
może także doprowadzić do jej uszkodzenia...

To mogło być przyczyną, choć niekoniecznie....

ax