Co mogło być przyczyną takiego zachowania peceta?

Autor: Radziulas (radziulas_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 09:59:50 MET DST

Wiatm i mądrych ludzi prosze o radę?
Znajomi poprosili mnie, o zainstalowanie im nowego dysku 80 Gb oraz
wymianę uszkodzonego flopa. Przy okazji miałem także zrobić totalne
porządki na dysku, no i wiadomo-windows 98 od nowa, sterowniki, office,
diretx 9, IE, itd, sterowniki do skanera, drukarki słowem cała masa pracy.
Udało się zrobić to wszystko bardzo ładnie. Komputer konfigurowałem na
swoim małym 14 calowym monitorze przy użyciu klawiatury zwykłej PS i
myszki PS. Oddałem komputer na 100% sprawny i żwawo chodzący Restartowałem
go setki razy zawsze bez problemów. Niestety znajomi podłączyli go u
siebie. Monitor LCD NEC i radiowa myszka i klawiatura. No i się zaczęło
problemy z rozruchem nie widział urządzeń i dysków, co chwila tryb
awaryjny w kórym na dodatek nie chciał się uruchomić itd itp. W końcu po
godzinie prób nagle zobaczył wszystkie napędy i zaczął pracować tak - jak
pracował u mnie? Czy zaszkodził mu transport - 16 km w samochodzi na
siedzeniu? Czy winna była inna klawiatura i mysz, bo sterowniki do ich
panela LCD wgrałem? Może ktoś może mi pomóc? A wirusy można wykłuczyć na
100%.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za życzliwą radę.
Radek