problem z dyskiem

Autor: Konrad (franklyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 08:55:51 MET DST

Witam wszystkich szanownych grupowiczów!!!

Sprawa wygląda tak:
Podłączyłem sobie do blaszaka dysk 2 GB amigowy z zainstalowanym 3.5.
(slave) (chciałem sobie zgrać system do winUAE)
Oczywiscie w moim blaszaku siedział sobie samsung 20GB z zainstalowanym win
98.
I po włączeniu kompa zaczęło się "halo" .
Komp oczywiscie nie ruszył, i na dodatek uwalił mi sie mój samsung.
Po zabotowaniu sie z dyskietki systemowej i odwołaniu się do dysku
(samsunga) wyskakuje mi komunikat "błędne alokacje plików" czy coś takiego.
BIOS rozpoznaje mi juz dysk nie jako samsung tylko jakieś krzaczki....

Sprawdziłem dysk amigowy na amithlonie i z nim jest wszystko ok.

Plizzz.. Poradzcie mi ci jak odzyskac zawartosc dysku (była tam cała praca
dyplomowa mojego brata)

Pozdrawiam
Konrad