obraz na monitorze i tv jednoczesnie

Autor: Pawel_ (Pavvcio_at_op.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 21:34:15 MET DST

Witam
Zakupilem kabelek do polaczenia kompa z tv. Po podlaczeniu wywnioskowalem,
ze moja karta nie jest w stanie obslugiwac dwoch ekranow. Objawia sie to
tym, ze moze byc obraz widoczny na monitorze albo w tv. Jest to trapiaca
sytuacja, np: gdy chce ogladac film musze isc do duzego pokoju i patrzec sie
na tv (ktory zastepuje monitor) a nastepnie musze wrocic sie do mojego
pokoju zeby zatwierdzic kliknieciem myszy wybrany film.
Istnieje jakis sposob aby obraz widoczny byl na monitorze i na tv
jednoczesnie, a jesli nie to jaki jest najlepszy sposob na radzenie sobie z
podobnymi przypadkami? Moja karta graf: GF 2 GTS 32DDR TV OUT PIXEL VIEW.
Pawel