Re: wybór NF2v KT6

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 13:01:45 MET DST

Dnia Mon, 19 Apr 2004 19:05:45 +0200, Piotr Baszucki (SRWiA) napisał(a):
> Witam, proszę o pomoc w zdecydowaniu się na jeden z poniższych konfigów.

> 1. nforce2 czy via KT600? (w gre wchodzi tylko MSI - mam sentyment to tego
> producenta)

Sentymenty mają sprawić że kupisz gorszy sprzęt? Trochę bez sensu...

> Slyszalem opinie sklepikarzy o problemach przy wspollpracy z
> niektorymi modemami analogowymi w przypadku nforce2, 20% spadku wydajnosci
> grafiki i ogolnych tendencjach do uwazania tego chipsetu za niedopracowany.

Nigdy nie spotkałem się ze spadkiem wydajności.
Natomiast co do kompatybilności - owszem... Jeśli np. chcesz mieć kartę
telewizyjną na popularnym BT878, to o nforce2 zapomnij :( Czasami startuje,
czasami nie... musiałem się pozbyć karty :(

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki
joshua_at_ceti.pl