Re: może i ta grupa

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 11:12:15 MET DST

Użytkownik "ALGI" <algi_at_BEZSPAMU.aster.pl> napisał w wiadomości

> A jak są testy często wygrywa produkt którego reklama jest właśnie po
prawej
> stronie ;)

Nie bronię wcale Chipów i innych, ale taka sytuacja jaką opisujesz nie ma
miejsca. Słyszałem już nie raz tą opinię i zaciekawiony zacząłem sprawdzać
w kilkunastu gazetach (głównie właśnie Chip, bo jego ten zarzut
najczęściej dotyczył) i nie zauważyłem, żeby tak było. Ciekawe czy Ty
sprawdzaleś czy tylko powielasz jakieś usłyszane dyrdymały. Odpowiedz bom
ciekaw (może jakieś przykłady z konkretnego numeru?).