Re: HELP Znikniecie systemow na dysku!

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 10:02:21 MET DST

kim1027 <kim1027_at_wytnijpoczta.fmwytnij> wrote:
[ciach]
> 1) czy ktos moze mi doradzic jak powszechnie dostepnymi programami mozna
> przywrocic poprzednie systemy plikow na tych dwoch "unformatted" partycjach
> w taki sposob aby nie bylo potrzeby formatowania ich na nowo (bo przeciez
> dane stamtad chyba raczej na pewno ;) nie wyparowaly!)???

gpart pod linuxa (nie wiem czy czasem go nie ma na kompakcie z knoppixem).

> 2) czy ktos moze wiedziec jaka moze byc przyczyna takiego faktu - czy
> mozliwe jest ze dysk jest wadliwy i nie trzyma "spojnosci danych" (czy jak
> by to tam inaczej nazwac?)???

Dysk jakby siadl to juz powaznie, nie spotkalem sie jeszcze z tym zeby nie
trzymal danych (i sie popsul tak z cicha pekl). Moze to wirus? Zanim na nowo
zainstalujesz system potestuj intensywnie dysk, nic innego nie przychodzi mi
do glowy.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com