Re: dzielenie HDD na partycje

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 20:40:26 MET DST

On Sat, 17 Apr 2004 22:38:33 +0200, marcus075
<ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy> wrote:

> tak swoją drogą: jak często należy [profilaktycznie] wykonać back-up? Nie
> wiem czy robię ok, ale ja robie raz na tydzień + po instalacji i
> sprawdzeniu jakiegoś softu/driverów.

W zasadzie każdemu wg jego potrzeb. W firmach robi się backup'y
codziennie, co dwa dni, raz na tydzień... - w zależności od polityki
bezpieczeństwa i istotności danych.
Ja w domu backup'u nie robiłem dość dawno - inna sprawa, że nie
pracowałem nad niczym ważnym - zazwyczaj internecik, niusiki. Istotne
rzeczy po modyfikacjach są zawsze backupowane.

--
Pozdrawiam
  Bartek