Re: dzielenie HDD na partycje

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl.invalid)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 18:17:40 MET DST

Fri, 16 Apr 2004 00:02:59 +0200, na pl.comp.pecet, marcus075 napisał(a):

> ...ryzykując urtarę danych. ja polecam może Partition Expert 2003? firmy
> Acrions [napisz na priva to rzuce link]
Nie neguję, że Expert2003 jest dobry. Zastanawia mnie natomiast, często
spotykane na róşnych forach i grupach, niezbyt pochlebne opinie
dotyczące Partition Magic. Moje doświadczenia zaprzeczają tym negatywnym
opiniom, używałem PM dziesiątki razy od kilku lat, na różnych dyskach w
różnych komputerach, z partycjami FAT16 i 32, NTFS, ext2 i 3, tworzyłem
i usuwałem partycje, zmieniałem wielkości i ani razu nic mi się sypnęło.
Nie wiem, ale może dlatego, że czytałem instrukcję i robiłem wg niej?

--
Pozdrowienia
Wojtek