Re: 3DFX Voodoo + Ati Rage 128

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 16:19:25 MET DST

nospam popełnił:

> Witam
>
> Mam pytanie, czy jesli do swojej karty graficznej Ati Rage 128 dokupilbym
> akcelerator 3Dfx Voodoo 2 nie gryzly by sie ze soba? Chodzi mi o to ze
> niekore gry jak np GTA, Quake czy Unreal wygladaja 100 razy lepiej pod
> 3Dfx, ale jednoczesnie wciaz chcialbym korzystac z dobrodziejstw D3D w
> nowszych grach. Zatem, czy 3Dfx spowoduje ze karta Ati bedzie widziana
> przez gry wylacznie jako karta 2D czy w opcjach wyboru sterownika np w
> grze Need for Speed 3 pojawi sie zarowno Glide jak i D3D? Czy 3Dfx jedynie
> [...]

Szczerze mówiąc to już nie pamiętam jak to leciało. Ale coś na pewno mogę Ci
podpowiedzieć. Przede wszystkim będziesz miał niewielki spadek jakości
obrazu to nieuniknione. D3D produkowane z V2 będzie lepsze niż to z ATI,
o ile mnie pamięć nie myli. I zdajsię nic Ci się nie zablokuje będą tryby od
obu kart. Ale tak w ogóle to ja na Twoim miejscu kupiłbym sobie Voodoo 3
2000, bardzo fajna karta nie na czasie, ale zawsze. Ja swojego czasu miałem
wszystkie 3: V1,V2,V3 :)

--
Pozdrawiam,
Corvin