Musze zmienic drukarke!

Autor: Tomasz Bauer (ROT13gonhre_at_purz.hj.rqh.cy)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 16:24:27 MET DST

Mam, niestety, Xeroxa DocuPrint P8e. Trzymajcie się daleko od tego
śmiecia. Nie dość, że mechamizm nic nie wart i np. przy druku
dwustronnym z rzadka tylko jest w stanie pobrać już wydrukowną stronę,
a jeśli już to naogół pognie ją okrutnie, to ponadto sterowniki jako
tako działające ma tylko pod W98. Pod XP brak (ale co mi tam :-),
gorzej, ze pod W2k drukuje to co jej akurat wyjdzie a nie to co na
ekranie, dopisuje różne swoje znaczki i zachowuje się beznadziejnie.
Zainstalowałem stare sterowniki pod NT 4.0 i jest nieco lepiej, ale
dalej bardzo żle.
Jestem pewien, że niedługo będę robił porządki i drukarka niechcący
wypadnie mi z rąk na podłogę (i tak trzy razy Wysoki Sądzie). Co
zamiast? Czy ktoś może poradzić coś mniej więcej takiego:

Cena <2000 zł
Rozdzielczość nie więcej niż 600x600 dpi (nie potrzeba mi więcej)
Czyste wydruki (aha, Xerox brudzi jak diabli)
Bezbłedna praca pod W2k - tekst, grafika
Rozsądna cena tonera i dobra praca na regenerowanym.
Wskazana łatwość druku dwustronnego (jak np. w starym, poczciwym HP
IIIp :-).

--
Pozdrawiam w pracy :-)
Tomek B.