Dzwiek przestrzenny

Autor: Voyta$ (mazzi_at_plusnet.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 14:59:08 MET DST

Jak to wlasciwie z nim jest???
Mam zamiar kupic glosniki Creativa 5.1. Karte dzwiekowa mam zintegrowana
(tez 5.1).
Czy to wystarczy, zeby moc posluchac dzwieku przestrzennego???
Tzn. mam na mysli dzwiek AC3, Dolby Digital albo DTS z filmow DVD albo
DivX.
A moze jest do tego potrzebna tylko jakas lepsza karta dzwiekowa??? (SB
Live albo Audigy)
Aha. Jeszcze jedno! Jak zachowuje sie dzwiek przestrzenny (i ogolnie
glosniki 5.1) przy grach albo sluchaniu muzy.
Strasznie sie napalilem na taki zestaw, ale mam jeszcze watpliwosci co do
strony muzycznej. ;)

Dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam!!