Re: rozbudowa komputera

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 14:19:23 MET DST

Użytkownik "antonina" <a_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Mam - może - dziwne pytanie, ale nie znam sie na tym:
>
> jeśli chce sie powiększyć pamięć operacyjną to mając np. 256 MB mozna
> dołożyc drugie 256 - nie trzeba wyrzucać tej pierwszej pamięci i kupować
> nowej większej.

nie trzeba .. mozna dokupic drugi modul 256.

> Czy daje to to samo co pamięć 512MB?

tak

> Jeśli tak to:
> Czy w ten sam - mniej więcej sposób - można rozbudować inne elementy np.
> kartę graficzną, procesor, dysk ;

nie

> czy w tych wypadkach przy rozbudowie
> trzeba kupować cały nowy element a stary po prostu wyrzucac?

i tak i nie ;)
Mozna dokupic nowy dysk, podczepic do wolnego zlacza i uzywac
jednoczesnie dwoch , trzech czy wiecej dyskow.. w zaleznosci
od potrzeb i zasobnosci kieszeni.

Inaczej ma sie sprawa z procesorem. Tutaj nie ma jak kupic szybszego
i wkrecic obok juz istniejacego. Niestety wyjmujesz stary, wsadzasz nowy
a ze starego robisz breloczek do kluczy albo gustowny wisiorek :).

Karte graficzna wymienia sie na tej samej zasadzie. Kupujesz nowa
a stara staje sie w tym momencie zbedna.

pozdr.
Przemek.