Re: BIOS znika z kosci ROM

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 11:58:30 MET DST

nidhogg_at_avalon.x.x wrote:

> Pojawia się BootBlock i prosi o stacje dyskietek itd., flaszuję
> biosa właściwą wersją i płyta działa, jest Cmos Setup itp, ale
> do pierwszego rebootu, a potem bios znika i apiat' zabawa z
> BootBlockiem i flaszowaniem.

Napisz lepiej jaka to płyta i co siedzi na PCI!!!
Wyjaśnię: po za BIOSem i BootBlock'iem we FLASHu znajduje się tablica
ustawień PCI...
Pytanie podchwytliwe: ile i jakie trzeba mieć karty PCI, żeby skończyło
się miejsce dla "ACFG" i zaczęło się wchodzić na BIOSa???

P.S. Wszystko zależy, jaka to płyta: w starych, ustawienia PCI znajdują
się tuż przed zablokowanym (za zwyczaj...) BootBlock'iem i zajmują 4KB,
a w nowych (np. u mnie w A7V8X) zajmują 8KB i znajdują na samym
początku...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|