Re: Ile urządzeń?

Autor: ceka (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 05:00:27 MET DST

Agnieszka wrote:

> Ciezko stwierdzic gdyz nie podales o jakie napedy i dyski chodzi.
> Jezeli system ma stac na Seagate SATA, a jeden z napedow to CD-RW to
> ma to sens gdyz przy kopiowaniu CD w "locie" dostajesz wieksza
> przepustowosc dla kazdego napedu CD. Jezeli masz CD i DVD to raczej
> nie korzystasz z obu napedow jednoczesnie. Jezeli nie posiadasz
> nagrywarki to pozostałabym przy podpieciu dysku ATA bez mostka SATA.
> pozdrawiam
> Agnieszka

Masz rację, za mało danych :-) Chodziło mi, oczywiście, o dwie nagrywarki:
CD-RW i DVD-RW (ewentualnie CD-ROM i DVD-RW, jeszcze zastanawiam się, mam to
i to) i możliwość kopiowania "w locie". Czy sądzisz, że adapter ATA-SATA
może w jakiś sposób wpływać na poprawność pracy dysku IDE i wzajemne relacje
obu dysków?
Pozdrawiam.
ck