Re: Nowy sklep

Autor: Tomasz Adamski (nie_podam_bo_nie_lubie_at_spamerow.com)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 17:29:06 MET DST

Użytkownik Piotr Brych napisał:
> Dzięki za uwagi, rozpatrzę. Strona jest prymitywna, ale za to prosta w obsłudze
> i czytelna. Nie masakruje oczu i mózgu widza nadmiarem ikonek, bajerów,
> suwaków, ramek itp.

Wcale nie jest prosta w obsłudze, żeby dostać się do 'menu' trzeba zejść
na sam dół strony. Nikt nie mówi, że na stronie muszą być jakieś
obrazki, wystarczy szablon wykonany w zwykłym HTML'u. A Twoja strona nie
ma łatwej nawigacji.
Ja bym dał kilka rad:
1. Ustaw kodowanie na stronie - iso-8859-2, chyba nikt nie lubi jak w
przeglądarce widnieją krzaczki zamiast liter naszego ojczysetgo języka.
2. Zmień te 'oczojebne' kolory, istnieją również inne prócz standardowych.
3. Przydałyby się odnośniki do głównych działów w formie menu po
lewej/prawej stronie.
4. Koło towarów powinny widnieć ich symbole, nie tylko opis.
5. Przydałoby się jakieś oprogramowanie w PHP do obsługi całego serwisu,
oczywiście potrzeby czegoś więcej niż darmowe konto w republice.

Oczywiście nie musisz się stosować do powyższych porad, jednak obecny
layout i ogólny wygląd sklepu nie wzbudza u mnie wiarygodności. Bałbym
się tam zrobić zakupy w obawie przed tym, że jest to zwykły wytwór
dzieciaka, który w prosty sposób chce naciągnąc ludzi.

--
Pozdrawiam,
Tomasz Adamski.