problem z uruchamianiem Win XP

Autor: marek (burteam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 16:32:50 MET DST

Windows xp sp1 pro zainstalowano na Windę ME.(może to ważne info)

System pracował bez zarzutu ponad miesiąc. Jedyną rzeczą do jakiej można się
było przyczepić to to, że po włączeniu i wyłączeniu Windows samoczynnie
zapalała się dioda NumLock na klawiaturze. Swieciła nawet wtedy kiedy komp
był wyłączony(?).

Ale do rzeczy:
Z jakiegoś powodu system przestał działać (?)
Uruchamianie z dysku jest niemożliwe i wyświetlany jest brak pliku NTLDR !

W tej chwili mogę uruchamiać Windę tylko z płyty instalacyjnej i sama Winda
działa OK, ale jak to zrobić by uruchamiała się z kompa?
Przegranie tego pliku z płyty do C:/ nic nie daje...
więcej nie chcę próbować, bo coś sknocę - wolę zapytać mądrzejszego!
Nie jestem pewien czy przywracanie systemu by coś tutaj pomogło, i wolałbym
jakiś inny sposób naprawy.
Proszę o podpowiedź !!!
marek