GigaCube ATI 9600XT 256 MB

Autor: Bernard Wszoła (bwszola_at_interia.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 16:49:40 MET DST

Zastanawia mnie ta karta graficzna, to najtańsza karta 9600XT jaką spotkałem
na rynku (ok. 750 zł) czyli jakieś 150-200 zł taniej niż porównywalne do
niej modele innych firm. Długo szukałem jej parametrów technicznych a
dokładnie taktowania rdzenia i pamięci, znalazłem je tylko na jednej
stronie (co dziwne to nie była strona producenta) i niby wszystko w
porządku, 500 MHz rdzeń i 600 MHz pamięć ale ta cena wciąż nie daje mi
spokoju. Więc jeśli ktoś ma taka kartę, widział ją w akcji lub coś o niej
słyszał to bardzo bym prosił o jakiś komentarz.

Bernard Wszoła
bwszola_at_interia.pl