problem - VIA, zakres przerwan

Autor: decy (decybeliusz_at_wytnijtlen.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 13:18:07 MET DST

witam
poszukuje rozwiazania nastepujacego problemu ktory objawia sie :
trzeszczacym dzwiekiem (winamp, filmy, wszystko), kulejaca grafika
(directx, opengl), nawet takia prosta sprawa jak animacje flashowe na
stronach www "skacza", nie mowiac np o flashowych wygaszaczach ekranu
po lekturze forum viaarena i google dowiedzialem sie ze problem lezy w
bledach przyporzadkowywania przerwan IRQ przez chipset via, u mnie IRQ 11
maja jednoczesnie sieciowka, sb128 i karta graficzna (co tlumaczylo by w/w
objawy),reszta IRQ nie powtarza sie, rozwiazaniem tego problemu zalecanym
m.in przez specow z viaarena jest paczka via4in1 (ktora mam zainstalowana)
oraz via latency patch (rowniez zainstalowany u mnie), pomocne mialo by byc
rowniez przelozenie karty muzycznej do innego slotu PCI (nie pomoglo) albo
zmiana ustawien w biosie - pci latency timer (nie ma takiej opcji u mnie),
tak wiec od bardzo dawna proboje to rozwiklac i nie wychodzi mi to, tak wiec
prosze o jakiekolwiek wskazowki co robic ... bo ja juz pomyslow nie mam

mam paroletnia plyte ecs na via 133, procesor 533,196 ram, geforce 2 mx400,
sb128pci,sieciowka realtek, dysk seagate 20gb, system w2k

pozdrawiam
decy