Re: monitor :(

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_fuck.spam.o2.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 13:20:29 MET DST

> idz z nim do serwisu
> ja mialem z moim LG 57i cos takiego ze najpierw pstrykal a potem zaczal
sie
> samoczynnie rozjasniac i przyciemniac

Hmm, tak zrobię zwłaszcza, że mam gwarancję. Niestety ten monitor jest na
tyle złośliwy że problemy pojawiają się wtedy, kiedy nikt poza mną nie
patrzy ;) Tylko jak to udowodnić serwisantom? Popróbuję, zauważyłem, ze
problem często pojawia się przy włączaniu, a wtedy samoczynnie także
kineskop jest rozmagnesowywany.

Pozdrawiam
Mad_Lamer