Re: Live 5.1 czy Audigy

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 23:11:18 MET DST

Pawelcio popełnił:

> Tak to właśnie wyglądało, jakby był tam jakiś wzmacniacz:)...Podłączone
> miałem do standardowego wyjścia (zielonego), poza tym są tam jeszcze
> czerwone(mic) i czarne (line-in), słuchawkoego nie
> widziałem:)...generalnie jakość dźwięku po tym kabelku była ku mojemu
> zdziwieniu całkiem dobra, podobnie jak jakość obrazu (ta sama długość
> kabla, karta GF4Ti4200+tvtool). Pozdrawiam

Na tamtej karcie powinna być zworka kó?ra wyłączała ten wzmacniacz,
a w zasadzie przełącza gniazdko słuchawkowe w line out, czyli daje sygnał
nie wzmocniony. Normalnie sygnał z takiego gniazda powinien iść
do dobrej jakości wzmacniacza a stamtąd do głośników. Sygnał masz taki
słaby, bo jest coś takiego jak tłumienie jednostkowe, oznacza to że sygnał
z każdym kolejnym metrem kabla jest coraz słabszy. Jakość była dlatego jakby
lepsza bo ten wzmocniony sygnał łatwiej i z większą amplitudą wychodził
na drugie wyjście kabla - bardzo prosta sprawa. Musisz albo popracować nad
długością kabla, albo podłączyć kabel do właściwego
gniazda amplitunera, albo zastanowić się czy amplituner nie może być
odbiorcą cyfrowego sygnału najlepiej z łącza optycznego. Wtedy bierz
najlepszą kartę na jaką Cię stać.

--
Pozdrawiam,
Corvin