Re: Live 5.1 czy Audigy

Autor: Pawelcio (pawel.h_at_aster.bezshitu.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 16:51:21 MET DST

Użytkownik "Corvin" <corvin.dun.wytnij.to_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> heh, na SB 128 miałeś poprsotu na wyjściu sygnał z wyjścia słuchawkego
vzyli
> wzmocnionego,
> dośyć słabym (głównie tu chodzi o charakterystyki) wzmacniaczem 4W. Taka
> długość kabla
> 20 m implikuje straty, najlepiej użyj cyfrowych wyjść wejść i b.dobrej
> jakości kabla.
> C.

Tak to właśnie wyglądało, jakby był tam jakiś wzmacniacz:)...Podłączone
miałem do standardowego wyjścia (zielonego), poza tym są tam jeszcze
czerwone(mic) i czarne (line-in), słuchawkoego nie widziałem:)...generalnie
jakość dźwięku po tym kabelku była ku mojemu zdziwieniu całkiem dobra,
podobnie jak jakość obrazu (ta sama długość kabla, karta GF4Ti4200+tvtool).
Pozdrawiam