Re: mysz Logitech

Autor: Hubert Grzegorzewski (spamerom_at_kij.wiadomo.gdzie.invalid)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 20:12:35 MET DST

In news:c5rbl6$glk$1_at_news.onet.pl,
Andre <andrehull_no.spam__at_poczta_cut_.fm> typed:
> czy ktos z Was ma optyczna mysz Logitech B58 ? chcialbym sie
> dowiedziec jak to sie sprawuje. czy to dobra mysz?

Jak dla mnie - bardzo dobrze. Przesiadlem sie ze zwyklego kulkowego
Logitecha, nowa spisuje sie rewelacyjnie. Precyzyjna, solidna i dobrze
wykonana. Jak pisal poprzednik, nie potrzebuje podkladki, a jeśli chodzi o
komfort pracy, to podobnego cenowo A4Techa, z którym miałem okazyjnie do
czynienia, mój Logitech bije na głowę ;)
No i IMO niewygórowana cena.

Pzdr
H.

--