Dysk Seagate na SCSI a nagrywarka SONy

Autor: Sebastian (rayos.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 20:15:48 MET DST

Witam Grupowiczow

Mam maly problem z wyzej wymieniona konfiguracja. Dysk Twardy Seagate 80 GB
SCSI, plyta Glowna ABIT NF7-S, nagrywarka SOBY 52x.
 Nie moge w zaden sposob nagrac danych z dysku. Podczas nagrywaia wywala mi
komunikat w NERO 6.0 ze nie da sie nagrac i zostalo wylaczone przez przez
SCSI potem ze nie moze zamknac konca plyty...itp..itd. I nie wiem co jest
grane. Czy ktos sie spotkal z takim problemem? Moze wystarczy jakis plik
dograc do systemu i bedzie oki.? System operacyjny to WIN XP. Ja juz nie mam
pomyslow.

Pozdrawiam:
RAYos