Re: Cholerna IrDA

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 15:24:18 MET DST

> Zaopatrzyłem się właśnie w port IrDA firmy Mint na USB żeby mój komputer
> mógł pogadać z komórką ... po zainstalowaniu natychmiast zobaczył telefon
> ale problem w tym, że po paru chwilach traci połączenie. Po następnych
kilku
> znów wykrywa telefon i tak w kółko....
>
> Wymieniałem sterowniki, zmieniałem port USB, itd.

wszystko wymieniales a zapomniales o telefonie:) jezeli to nokia to jest to
normalne zjawisko i zeby sie dogadac z kompem musisz zmniejszyc predkosc do
38400 (lub mniej jezeli dalej bedzie zrywac) i uzywac firmowego
oprogramowania do komunikacji z telefonem ...

> Ma ktoś jakiś pomysł ?

sprawdz to co wyzej napisalem a pozniej sie pomysli ... a tak poza tym to
bardziej chyba nadaje sie na grupe: pl.misc.telefonia.gsm