Re: Cholerna IrDA

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 15:36:10 MET DST

> wszystko wymieniales a zapomniales o telefonie:) jezeli to nokia to jest
> normalne zjawisko i zeby sie dogadac z kompem musisz zmniejszyc predkosc
do
> 38400 (lub mniej jezeli dalej bedzie zrywac) i uzywac firmowego
> oprogramowania do komunikacji z telefonem ...

Zmniejszylem nawet do 2400 - bez zmian
Zainstalowałem PC Suite i probuje cos robic i niby w Nokia Connection
Manager pojawia się od czasu do czasu polaczenie via IrDA z Nokia 6310i ale
program pokazuje mi nadal "przekreślony telefon" czyli że go nie widzi ...

> bardziej chyba nadaje sie na grupe: pl.misc.telefonia.gsm

Dobry pomysł ...

Dziękuję

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl