Re: hp vs. lexmark

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 12:20:11 MET DST

> Epson i Canon tak mają, ale za to możesz sobie tanio kupić zastępczy
> pojemnik z tuszem. I nie ma problemu z wstrzykiwaniem. Myśle, że modele
> Epson C64 i Canon i350/i450 są conajmniej warte rozważenia. Ten
> pierwszy z powodu oddzielnych pojemników z każdym tuszem, czyli
> niskiego kosztu eksploatacji w kolorze i bardzo cicha praca. Do Canona
> można za to dostać za 10 zł pojemniki z tuszem. Zintegrowana głowica
> nie jest tak straszna jak ją malują.

dla osoby ktora ma "drukarnie":) to zapewne nie ma znaczenia czy glowica
jest montowana na stale czy nie (jezeli by byly podobne koszty), ale znam
osoby ktore przez rok nie wykorzystaly kilku ml atramentu w tanich
lexmarkach i glowica zaschla na amen ... taki sam los czeka nieuzywana
glowice w drukarkach ktore maja ja na stale zamontowana ... jak sie uzyje
jakiegos lipnego tuszu zastepczego i przestanie drukowac calkowice np. na
wakacje to jakos nie mam przekonania do tego czy taka glowica do konca
bedzie sprawna po tym jak po kilku m-cach niedrukowania sie ja bedzie
chciala znowu uzyc ...