Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 07:49:23 MET DST

User "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:c5plld$h6v$1_at_nemesis.news.tpi.pl

> nie tak, ale jakoś nikomu nie przyjdzie do łba powiedzieć co to jest w
> konkrecie.
> No i po co się unosisz - jak nie wiesz to grzecznie zapytaj. Przyjmując,
> że właśnie grzecznie zapytałeś odpowiadam:
> 1) kodowanie
> 2) zawijanie wierszy po max. 76 znakach (najlepiej ustaw 74)
> no i poczytaj http://www.republika.pl/wmula/priv/arch/outlook.html

Także mógłbyś w swoim OE zrobic malutką korektę.

Odznacz w OE/Opcje/Wysyłanie - "Odpowiedz na wiadomości używając
formatu w jakim zostały wysłane" (ma nie być zaznaczone)
Nie będziesz wtedy powielał braku kodowania swego przedpiśccy.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
Żadna waluta nie jest już pewna.