Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnij.to_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 00:27:20 MET DST

> A właśnie, czyż nie lepiej by było poszerzać horyzonty? A nie tylko o
zasilaczach grafach i prockach. Ciągle tylko problem z tym i problem z
tamtym (w porywach z OE). Doradzać owszem można (i trzeba) ale niektórzy
pewnie już zapomnieli, że to grupa DYSKUSYJNA i tu się przed wszystkim
DYSKUTUJE, wymienia doświadczenia i doradza w tej właśnie kolejności.

> Niestety spora grupa uczestników tej grupy nie jest tu po to by wnieść
jakiś dodatni potencjał a jedynie po to by za wszelką cenę "zaistnieć" i
zaspokoić własne niedorozwinięte w normalnym życiu ambicje. To jest chore,
ale jest niestety znakiem naszych czasó i obawiam się nikomu nie uda się
tego zmienić.

Rzuć ciekawy temat to będziemy dyskutować (grupa), będą tematy mądrzejsze i
mniej ambitne. Skoro tych
pierwszych jest mniej to nie wiem do kogo masz pretensje. Mnie bawią te
posty Odpowiedź NTG w pierwszym podpunkcie w
drugim rozwiązanie probemu, tworzy się perpetum mobile. Bezsensu.

Pozdr,C