Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 23:44:09 MET DST

Zygi wrote:

> A właśnie, czyż nie lepiej by było poszerzać horyzonty? A nie tylko o
> zasilaczach grafach i prockach. Ciągle tylko problem z tym i problem
> z tamtym (w porywach z OE). Doradzać owszem można (i trzeba) ale
> niektórzy pewnie już zapomnieli, że to grupa DYSKUSYJNA i tu się
> przed wszystkim DYSKUTUJE, wymienia doświadczenia i doradza w tej
> właśnie kolejności.

Nie rozumiesz, że od softu są inne grupy? Od innych rzeczy tez są inne
grupy? I że na 99,99% postów NTG istnieje grupa zdolna rozwiązać
problem. Grupa dyskusyjna?!? O czym mam dyskutowac z człowiekiem, który
nie ma pojęcia o komputerach i wysyła kompletnie lamerskiego posta,
dodatkowo powtarzając go często dwa razy, bo sie "coś w outlooku"
zepsuło, a dodatkowo odpowiedź na jego problem, który jest kompletnie
NTG, pojawiła sie na tej grupie już 150x?

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200