Re: GF FX5200 ULTIME na AGPx4

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 23:22:00 MET DST

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec yab naskrobał na ścianie:

> Z dziennika pijanego naczelnika:
> Skazaniec Brodi naskrobał na ścianie:

Qrde wlasnie wrocilem od siasiada ktory ma nowa plyte z AGPx8 i wyniki ma
dokladnie takie same!!!!!!!!!!
Radzcie teraz czy mam isc do sklepu robic chryje czy moze to tak ma byc??
Karta wyglada dokladnie jak na stronie prolinka
http://www.prolink.pl/trade/productview/436/130/
 Ladny okragly radiator na rdzeniu.
Oznaczenia (z nalepki) MVGA-NVG34AL 128 W/TV DVI
Wiec teoretycznie powinno byc ok.

Ludzie pomocy, bo naprawde chce wiedziec czy mam jutro jechac do sklepu i
robic awanture bo sie dosyc mocno zdenerwowalem..... ze mnie zrobiono w
"balona"

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,