Re: GF FX5200 ULTIME na AGPx4

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 22:20:22 MET DST

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Brodi naskrobał na ścianie:

> co ci pokazuje takie taktowanie ? Może stare sterowniki ?
> jesli masz inaczej tzn że ktoś cię zrobił w balona .
> oznaczenie - MVGA NVG34AL

OK wiec tak
Zainstalowane sterowniki nv4_disp (6.14.10.5672 - nVIDIA Detonator 56.72)

A aida pokazuje:
Właściwości procesora graficznego
Karta wideo nVIDIA GeForce FX 5200
Nazwa kodowa procesora graficznego NV34
Urządzenie PCI 10DE / 0322
Liczba tranzystorów 47 milion(ów)
Technologia wykonania 0.15u
Typ magistrali AGP
Rozmiar pamięci 128 MB
Częstotliwość taktowania układu graficznego 250 MHz
Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 350 MHz
Liczba potoków pikseli 4
Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok 1
Liczba urządzeń cieniowania wierzchołków 4 (v2.0)
Liczba urządzeń cieniowania pikseli 1 (v2.0)
Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v9.0
Pixel Fillrate 1000 MPikseli/sek
Texel Fillrate 1000 MTekseli/sek

Właściwości magistrali pamięci
Typ magistrali DDR
Szerokość magistrali 128-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 182 MHz (DDR)
Efektywna częstotliwość taktowania 364 MHz
Przepustowość 5824 MB/sek

Karta z wygladu jest identyczna jak Ultime, rowniez oznaczenie ma zarowno na
pudle jak i na samej karcie
MVGA NVG34AL

Wiec teoretycznie wszystko jest ok.....
Jutro pojde ja sprawdzic na kompie znajomego posiadajacego AGPx8 jak wyniki
beda rowniez taki beznadziejne to ide ja reklamowac do sklepu.

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,