Temp a wydajność

Autor: Hannibal (WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 23:04:04 MET DST

Witam
Ostatnio padł mi BOXowy wentyl na Celeronie 1.7. Wentylator niby się kręci
na najniższych obrotach
(tak na oko 2000) i tych obrotów nie pokazuje.Temperatura Celka w parę minut
po uruchomieniu skacze do 50 stopni i tak stoi, nieważne czy na grach czy w
spoczynku. Wszystko było by w porządku
gdyby nie fakt, że jakoś gry zaczęły mi zwalniać i ogólnie w testach typu
3Dmark jest cienko.
Czy może to być spowodowane tym wentylatorem ?
AIDA jak i Sped fan ciągle pokazują wykorzystanie procka na 100 %. Czy jest
możliwa awaria procka ?
Ewentualnie chciałbym zdążyć przed skończeniem się gwarancji na procka.