Re: Karta dzwiekowa na plycie glownej

Autor: ceka (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 15:54:21 MET DST

Użytkownik "Siuto" <siuto_wywal_to_at_o2.pl> napisał:

> no wlasnie ja podobnie podszedlem do sprawy i kupilem Abita NF-7S v2.0
> z Sound Storm.
> Jest tam dosc dobry dzwiek ale do SB troszke mu brakuje (calkiem inna
> dynamika) w sumie niezaluje wydanej kasy to co mialoby pojsc na karte
dzwiek
> poszlo na lepsza grafe :)

A poradziłeś sobie z prawidłową konfiguracją układu? Pytam, bo przeczytawszy
artykuł o układzie nVidia nForce2 MCP-T Sound Storm
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/154-112 doszedłem do wniosku, że Abit
powienien załączyć dodatkową książeczkę, dotyczącą tylko tego chipsetu i
jego konfiguracji. Sam również kupiłem tę płytę i stąd moje zainteresowanie.
Pozdrowienia.
ck