Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 15:31:12 MET DST

Hey,

Użytkownik "Quick" <jacekst_at_no spam.polbox.com> napisał w wiadomości
> Zacytuje co juz raz napisałem :
> Ok zgadzam się że często zadawane są lamerskie pytania ale, ludzie są
tylko
> ludzmi nie każdy jest orłem i takich trzeba odesłać pod konkretna grupę, a
> nie wstawiać głupie odzywki typu zmień dysk czy zmień zasilacz. To tylko
> świadczy o poziomie ludzi podających takie odpowiedzi, a w zasadzie o
braku.
> Czy uważasz że naśmiewanie sie z czyjejś niewiedzy jest ok? Zasadą grup
> jest wymiana wiedzy i informacji, a nie dołowanie ludzi.

A ja zacytuje Ciebie "Jakiekolwiek zapytanie dotyczące software prowokuje
oburzone głosy NTG" ... wiec zapytam jeszcze raz ... czy grzeczna odpowiedz
"NTG" na post o sofcie jest wedlug Ciebie chamska ? Jak tak to nie mamy
dalej o czym rozmawiac. A ogolnie tez EOT bo to bezsensowna dyskusja.

Pozdrawiam, Paweł