Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 15:32:01 MET DST

User "Quick" <jacekst_at_no spam.polbox.com> napisał(a)
 w news'ie: news:m4Rfc.8713$N9.2588_at_news.chello.at

> To co , w/g ciebie powinienem mieć siga na pół strony mój podpis to mój
> problem,
> nie jest on WYMAGANY.

*Wrotka* także nie jest wymagana, ale gdy ona
w poscie_odpowiedzi jest to bardzo ułatwia
nawigację w danym wątku userom OE.
*Cytaty* w odpowiedziach są koniecznością bo
czytający widzi do czego Twoja_moja odpowiedź
się odnosi.
*Sig* pod delimiterem nie jest koniecznością, ale
jego brak świadczy o braku szacunku dla czytających
ten post i jako anonim powinien automatycznie
lądować tam gdzie jego miejsce.

PS. Nie myl podpisu z zawartością pola "Od" gdyż
to tylko jest nazwa konta w OE i z niego są wysyłane
posty. Podpis musi znajdować się pod treścią.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Odwaga bywa postrachem dla śmierci -