Re: Gdzie kupic pule MACow?

Autor: Trix (trix_at_KochamSPAMpolbox.com)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 12:00:18 MET DST

> Bo jakbys powaznie chcial dostac pule MACow to bys wiedzial skad.
Ciekawe wnioski.

> A jakbys do tego nie byl ignorantem, to bys skorzystal z www.google.pl.
Ciekawe wnioski.

> A zeby nie bylo, ze OT, to przydziela je organizacja o skrotowej nazwie na
> I.
Nie ma problemu, kazdy ma prawo miec problemy z pamiecia.
Zapewne chodzi ci o organizacje IEEE -- zbyt dlugie terminy realizacji (150
dni ;-),
mala elastycznosc w liczbie zamawianych MACow (16 milionow, albo 4096).

Moze sprecyzuje pytanie. Gdzie mozna kupic tanio, szybko i w miare
dowolna pule MACow -- na poczatek interesuje mnie partia 1000, docelowo
10000.

Trix.