Re: KT7-RAID i HPT370, kto wie jak wsadzić nowy firmware w hpt370 do tego cuda

Autor: Maciek (maciek_d_at_icpnet.trzeba_to_usunac.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 23:30:26 MET DST

> przecież ten niby nowszy bios do mjego hpt370 jest na
> stronie oficjalnej razem z biosem do płyty głownej A9 i niby z jakimś
> load.exe co niby ma to załadować
> http://www.abit-poland.com/prod_mb_show.php?id=54
>
> to ja niewiem o czym mowisz

    Nie, nie jest to bios do Twojego hpt370. Link do archiwum, który
zapodałeś prowadzi do paczki ze sterownikami od producenta tego chipa. Twój
kontroler jest zintergowany z mobo, a pliczek, który tam masz zawiera bios
_tylko i wyłącznie_ do kontrolerów dostępnych jako karty rozszerzeń PCI. HPT
generalnie _nie udostępnia_ uaktualnień biosu dla kontrolerów
zintegrowanych, kropka, amen. Informacja, którą masz na stronach Asusa jest
nieco nieścisła.
    BTW: przeczytaj 4 punkt (wystarczy pierwsze zdanie) pliku readme.txt z
archiwum.

    To raz. Dwa - jak dla mnie eot, idę spać ;P
    Dobranoc,
    MD