Re: Samoczynne wyłączenie

Autor: tadzik (dym_at_wytnijo2.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 22:42:56 MET DST

Rumburak wrote:

> Sam nie wiem co o tym myśleć. Blaszak po prostu się wyłącza, nie ma
> niebieskiego ekranu ani restartu.
> Co gorsza po takim samoczynnym wyłączeniu nie chce w ogóle ruszać. W
> konfigu jest GA7N400PRO2, barton2500+, ddr512, hdd sata i nagrywara.
> Odłączenie nagrywary nic nie daje, komp na pewno się nie przegrzewa
> bo nie zdąrzy się porządnie rozbujać, myśle że to wadliwy zasilacz
> ale mam wątpliwości, możliwe żeby nawalił czujnik termiczny?

jeszcze wczoraj miałem taki sam problem, tyle, że przy innej
konfiguracji. Nie zdejmowałes przypadkiem wentylatora z prcoka? Może po
ponownym założeniu nie dałeś pasty po radiator?
U mnie chodziło własnie o to. Moja płyta posiada universal overheat
protection. Przy szybkim wzroście temp. procka po prostu sie wyłącza.
Posmarowałem na nowo i wszystko jest ok.

--
pzdr / tadzik