Samoczynne wyłączenie

Autor: Rumburak (misuno_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 22:25:56 MET DST

Sam nie wiem co o tym myśleć. Blaszak po prostu się wyłącza, nie ma
niebieskiego ekranu ani restartu.
Co gorsza po takim samoczynnym wyłączeniu nie chce w ogóle ruszać. W konfigu
jest GA7N400PRO2, barton2500+, ddr512, hdd sata i nagrywara.
Odłączenie nagrywary nic nie daje, komp na pewno się nie przegrzewa bo nie
zdąrzy się porządnie rozbujać, myśle że to wadliwy zasilacz
ale mam wątpliwości, możliwe żeby nawalił czujnik termiczny?

Pz
Rumbur