Re: gry szachy i brydz - jakie wymagania sprzetowe

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 19:21:27 MET DST

Łukasz Ledóchowski wrote:

> Szachy nie wymagają dużo i na starszych sprzętach grają tak dobrze, że
> jeżeli nie jesteś zaawansowana mocno to Cie rozniosą.

aż smutno czytać taką wypowiedź Łukaszu; przecież siła gry w szachy,
gdzie przeciwnikiem jest komputer, polega właśnie na tym, że komputer
może przeliczać ruchy do przodu; a nie myślę, że osoba pytającą chce
używać sprzętu do grania z kimś innym /np. przez internet/ lub jej
komputerowy przeciwnik będzie działał na szybkiej maszynie gdzieś w
sieci....

pzdrv;
adas;